mydaybabe

Alla inlägg under juni 2011

Av Mydaybabe - 23 juni 2011 10:13

hej bloggen!  nu har jag kommit hem från grekland(Y) ja kom hem 3 i natt

de va skit varmt där typ de ända ja gjorde va typ att sola o bada o shoppa(YY)

vill typ dit igen           men de va skönt att komma hem iallafall för de hade blivit lite långtråkigt att vara där i 2 veckor för de fanns inte så mycket att göra

o ida ska ja nog ringa nån o fråga om vi kan va     


                                      pöss o kram


                               //jojjo

        

Av Mydaybabe - 16 juni 2011 21:59

funderar på att skaffa en egen blogg. kanske med nån vet ej. 

// ff

Av Mydaybabe - 15 juni 2011 11:23

hejhej bloggen! jag sitter i mon kopis soffa. jag har sovit över hoss henne, idag ska va va med 3 andra killlar. men jag måste dra men lyssna på denna fina låten som jag kommer lägga upp nu<3 pusssss och kraaaaam

 

Av Mydaybabe - 14 juni 2011 22:37

ja e skit trött men kan inte somna ja e så ledsen:(          en väldigt bra vän till mig ska segla jorden runt men han åker inte föränn om nåra dar men han åker till stockholm imon:(           jag kommer ALDRIG! att glömma honom    de käns as jobbigt att han ska åka vi har verkligen haft många roliga stunder ihop!!!! 


här är några rader till dig...... :Du är den roligaste o snällaste kille jag nånsin mött jag kommer alltid minnas dig!!! ditt leende får alla att le!! du finns i mitt hjärta!!

                                              

                                             //jojjo


                              

Av Mydaybabe - 14 juni 2011 17:38

hej bloggen!! ja e skit glad just nu! vet ni varför? jo ja drar nämligen till grekarnasland imon(YY) ska bli jätte skoj!!!!!!!;) de e typ andra gången ja åker utomlands för ja åkte till cypern när ja va liten men ja minns ju ingenting därifrån så de ska bli en upplevelse att åka utomlands när man e vid medvatande(ja säjer att ja inte va vid medvetande när ja va i cypern för då var ja bara ett år)    har typ packat hela dan ida

de e la typ de ja har gjort xD             men bloggar kanske lite imon annars ses vi inte på en vecka:( kommer sakna alla er läsare!           men kommentera gjärna och berätta gjärna om ni har varit utomlands och om hur de va;)   


                                        //jojjo;-)

Av Mydaybabe - 14 juni 2011 17:24

Hej , sitter hos pappa och ska snart till mamma , är typ försyld , men MÅSTE  och ja menar MÅSTE blir frisk till på söndag för då ska vi ha match.Idag har ja nt gjort mkt! cykla till pappa vid 10 , åt lite och video chatta lite me NORA :D   , ska va me henne imon tror ja , och kanske sova över men ja tror hon sa att hon nt kan men aja. HÖRS 


//ff  

Av Mydaybabe - 14 juni 2011 10:12

bloggar jag på www.nailtown.bloggplatsen.se




check in ; http://wilmaskansvik.blogg.se/ Hon är jätte bra!<3333


//N

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards