mydaybabe

Alla inlägg under juni 2011

Av Mydaybabe - 2 juni 2011 19:54

Kan inte ni som läser bloggen skriva en kommentar, hur svårt kan det va?

+att det är rolgare att blogga om man får svara på en kommentar!

+ att jag vill kolla på mina läsares bloggar! 

 har ni nån blogg kommentera den så har du chansen att bli dagens blogg!<3

för tyvärr har ingen kommenterat sin blogg

asså ni fattar väll att ni inte behöver ge ut något namn nummer eller något annat sådant!<3


 

Av Mydaybabe - 2 juni 2011 18:41

hejhej bloggen!! nu är jag i Vimmerby, jag kom kl: 16.00 typ.....   vi har fikat och jag har suttit vid datan. Nu har några som vi känner kommit hit och vi ska snart käka korv. Men puss och kram till er som läser våran blogg och tippsa gärna till vänner!<33


 

Av Mydaybabe - 2 juni 2011 15:25

www.bieberstory.bloggplatsen.seHon skriver noveller, hndlar inte mkt om justin bieber! //N<3

Av Mydaybabe - 2 juni 2011 15:05

Hejsan! Är jätte förkyld har ont i halsen och kanske feber har inte kollat!((Aja iallafall så sitter jag här med pappas ipad och försöker skriva så lite öäå för det är jobbigt!!Ska slappa som fasen nu när det är långledigt!<33Fredag; ska till gbg syrran ska köpa en one peice (stav)Lördag; ingen anning men något händer väll! Orkar inte skriva de andra dagarna för att det kommer ändå bara stå vet inte! HöhööhhöhööÄr så trött men nu ska jag inte skriva mer för hur kul är det att läsa när nån bara gnäller!?//N^^,

Av Mydaybabe - 2 juni 2011 10:42

  nawww<3


 

Av Mydaybabe - 2 juni 2011 10:34

hejhej bloggen!! Snart ska jag och campa i Vimmerby!! az kull (Y) Jag åker kl: 12'30 så det är om typ en timma;) SORRY att jag inte har skrivit så mycket utan bara ha gjort dages sötis , men jag ska bättra mej. jag ska snart göra dagens sötis oxå men.. aa. Jag ska försöka att blogga från husvagnen och seja vad jag har gjort :) men det är inte säkert att jag kommer göra de varje gång. <3


 

Av Mydaybabe - 1 juni 2011 18:52

tjoooo!


driillen var jätte rolig men Sabbe ska sluta! ;(

nu ska jag kolla på match så ses sen!


 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards