mydaybabe

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Mydaybabe - 20 maj 2011 22:40

 


                                                  Noooooot!



men de är väldigt söta,                                             
                        godnatt angels

Av Mydaybabe - 20 maj 2011 22:29

Hej! snart dax för mig att dejta kudden ;)! Är super trött , Imon ska ja till min mamma för hon har fyllt år och mina kusiner, moster och några andra kommer , så de kommer bli najjz, Idag har ja inte gjort så mycke, Imorse orkade ja knappt gå upp ;) sånt som händer.

Tror ni att jorden kommer gå under imon ?! , faktiskt inte jag ! Asså dom har sagt så många ggr innan att den ska gå under , har den gjort de ? NEJ ! , + att om den skulle gå under imon skulle nog vi på jorden va så lunga ( tror ja ;)) De va nån som sa att över fem tusen har tatt självmord bara för att jorden kommer gå under :(

Hemskt!


Men är nog uppe ett tag till tror ja ! Så de blir ett inlägg till lite senare ;)


F

Av Mydaybabe - 20 maj 2011 22:23

sån häär;  


snygg ful eller sådär


Kommentera och tyyyyyyck!!!

/komentera snöälla vill ha nåt att gör (;


  vet inte varför men känner mig som en liten skyddsängel,(K)


vaafaan snackar jag om    


Komentera!<3













































































































































































































 



Av Mydaybabe - 20 maj 2011 21:52

                                              Kultur på byn

Jag och J o J har vart på byn Heeeêëëeëllla dan!;)

kul men har så jäckla ont i fötterna (nn)

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


Dagens blogg;


http://danti.bloggplatsen.se/


Jätte bra blogg, kolla gärna in och lämna en kommentar!


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


                        Och passa på att lämna en kommentar här


                                       ''oxoxoxooxoox''


;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;NNNNNNNNNNNNN;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Av Mydaybabe - 20 maj 2011 20:16

Chacha bloggen, nu ska jag se på talang så jag kommer inte hinna göra något mer innlägg så jag sejer det nu:  



 

Av Mydaybabe - 20 maj 2011 19:55

  naawwww<3




 

Av Mydaybabe - 20 maj 2011 19:30

Hej! idag har jag haft uppvisning med kören,drillen och mellanblåset.Det var roligt men väldigt kallt!! Nu ikväll så kanske jag ska hitta på nåt me zandra...  

                                Jag får se om ja orkar 


                                           


Av Mydaybabe - 20 maj 2011 13:50

Lady Gaga – Judas      , tar alla låtar från spotify, har ni nt de sök på youtube :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards