mydaybabe

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Mydaybabe - 21 maj 2011 23:06

hej, vill sova nu! klarar inget mer tyP!;ooo

dagen;

Gun; fika, inget mer

Annie Erik Maria och Nicke; Kul, när vi kom var det några ungar där som hette; Felix, Felicia och Engla/eller nåt va svårt att höra vad dom sa eller var det jag? men leka fulla de var de allt, och det sätter ju sina spår!


Och sen idag, har gjorden gått under?

Svar; Neeeeej!

trodde ni att jorden skulle gå under?

eller trodde ni att det va ettt skämt?

kometera

säg vad du tror omdet?!


Vad ska jag mer skriva, Hmm inget så;



 


 

Av Mydaybabe - 21 maj 2011 21:43

Haft grymt kul idag med mina kusiner    Mamma fyllde år i  veckan så några andra kom oxå , ska berätta om dagen ;

Ja åkte till mamma vid 1 och städade mitt rum, gick ut och gick me mamma , och fang (tog lite bilder som ja visar senare kanske)  sen kom vi  hem och ja gick till skogen igen me fang för att ta mer bilder, ja gick hem och lite senare kom mina kusiner, ja smsade medans kom körde  dunken , sen va ja och vendela oxå me! Sen åt vi och sen gick vi till skogen för att ta kort, vi gick till nån bro och hade kul, vwilma råkade trmpa i vattnet och hon och lukas gick hem, så ja kevin och vendela blev kvar, vi väntade på att kl skulle blir 18.00 , innan de tog vi lite cp bilder ;)

kl blev 18.00 och vi skrek och skrek men inget hände :P så vi gick hem och då hade mina små kusiner kommit och vi va me dom ,


orkar nt berätta mer , ja hade iaf grymt kul!


F

Av Mydaybabe - 21 maj 2011 13:33

  Tomatsoppa !<3



men nu bär det av till gun ska byta om först

kommer att bli lite tråkigt, men ikväll blir det väll lite roligare!<3


annars händer inte så mkt

 vad gör ni?

glad om ni svarar



 

Hörs kanske omen stund annars ikväll eller imon!<3

Av Mydaybabe - 21 maj 2011 13:06

  Katter är så söta,  va ju hos Conny


                      Jagheartkatter

Av Mydaybabe - 21 maj 2011 12:59

Julle = Konfemation

Jojo = skulle nån stanns /tror jag

F = Hos sin mamma som typ fyller år /kanske va igår men ;)


Jag sj har mkt att göra men smitter!!!hahahah


 

Av Mydaybabe - 21 maj 2011 10:00

vem tror ijäntligen på att jorden kommer gå under, okej nån gång men inte idag !


sen har han yu den dummaste historien om vad som kommer att hända,

JORDBBÄVNING!!!!!!!!!!!!


Det kan fasen inte ens bli det i sverige!

ska halva världen dö eller?

den där gubben gillar bara att skrämmas !


det har ju sagts innnan att det ska hända men har det gjort det?

Svar; Neeej!


 

Av Mydaybabe - 21 maj 2011 09:41

Jaow men ändå blir det att åka till en som heter Conny, han har typ 100 katter eller nåt :)))))))


Dagens blogg blir ;


http://amandablevdet.bloggplatsen.se/


för att hon komenterade ett inlägg,

har ni en blogg kommentera och skriv eran egen blogg om ni har<3


  kommer inte bli så mkt bloggande idag ska till Conny yu och sen till gun och sen till nikke och maria och deras barn!<3


Just nu gör jag inget!(nn) men ska till conny nuä typ!;)


Ps.det är bara en till som har komenterat och vissat sin blogg, så i övermorgon har du chansen, annars tar jag en blogg jag läser.dS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards